Odpowiedzi

2009-11-18T09:40:54+01:00
Gdy jest mi nudno i nie mam co robić najczęściej gram na komputerze lub pomagam mamie w kuchni. Bardzo lubie gotować i wychodzi mi to dobrze, dlatego mama zawsze chetnie przyjmuje moją pomoc. Mam nadzieje że w przyszłości mój zawód będzie związany z gotowaniem.

wrzuc to na tlumacza w googlach
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:42:11+01:00
Когда мне скучно, и я не что делать, как правило, играют на компьютере или помогать маме на кухне. Я люблю готовить и оставляет меня хорошо, потому что моя мама всегда готовы принять мою помощь. Я надеюсь, что моя будущая профессия будет связана с возможностью приготовления еды.


to jakoś tam tekst ten co ci napisali