Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T09:45:29+01:00
1)Czy moge iść sama do ginekologa gdy mam 15 lat? Tak możesz.
2) Czy ginekolog woła jakis studentów i oni są przy tym obecni jak mi grzebie w .... Nie.. Jesli sie nadarza taka sytuacja prosisz doktora by ich wyprosił. Ma obowiązek spełnić Twą prośbę.
3)Czy wkłada paluchy do pochwy??? Nie. wkłada Tobie "urządzenie" kształtem przypomina to członka. Nakłada na to "prezerwatywe" i w ten sposób monitoruje.
2009-11-18T09:45:54+01:00
1. tak ale nie ktorzy chca zeby przy tym byl obecny twoj opiekun ale to rzadko
2. nie ma nikogo oprocz ciebie i ginekologa
3. nie, ma do tego urządzenia

odpowiedzi z zycia xxd
2009-11-18T09:49:55+01:00
1) tak możesz wręcz jest nawet wskazane. Niekoniecznie musisz mieć badanie na fotelu, spotkanie może ograniczyć się do samej rozmowy.
2) może się tak zdażyć, lecz zawsze możesz żądać prywatnego badania, i lekarz jest zobowiązanych Twoje polecenie wypełnić
3) tak wkłada, gdy nie jesteś dziewicą,lecz gdy jeszcze jesteś badanie przeprowadzane jest przez odbyt. W obu przypadkach lekarz ma na sobie rekawiczki higieniczne.