Odpowiedzi

2009-11-18T10:23:03+01:00
Nie ma czegos takiego jak krazenie zwrotne :D chyba chodzilo ci o WROTNE,
krazenie wrotne wystepuje w watrobie polega na tym ze zyla przechodzi w naczynia włosowate łączace sie z kolejna zyla ( a zazwyczaj jest tak ze zyla laczy sie z tetnica)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T10:45:37+01:00
Przepływ krwi żylnej przez układ wrotny, zbudowany z dwóch sieci naczyń krwionośnych połączonych żyłą wrotną. Żyły zbierają krew wypływającą z kosmków jelitowych i doprowadzają ją żyłą wrotną do wątroby.
2 5 2