Rozpoznaj i podaj przybliżone wymiary Ziemi;
a)20 000km-
b)6 371km-
c)510 km²-


Dopisz nazwy odpowiadające podanym objaśnieniom;
a)kierunek do środka ziemi........
b)południki i równoleżniki na mapie.......
c)droga planety.......
d)słońce i inne planety to...........
e)punkt styku południków.............

3

Odpowiedzi

2009-11-18T12:55:26+01:00
A)to pole magnetyczne
b) to siatka kartograficzna
c)to droga mleczna
d)to ciała niebieskie
e)znajdują się na biegunach.


na to pierwsze zadanie nie jestem pewna więc nie pisze.
2 1 2
2009-11-18T13:08:01+01:00
20000km- długość południka
6 371km- promień Ziemi
510 km²- powierzchnia Ziemi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:14:49+01:00
A) długość południka
b) promień Ziemi
c) powierzchnia Ziemi

a) pole magnetyczne
b) siatka kartograficzna
c) droga mleczna
d) ciała niebieskie
e) znajduje się na biegunach.
2 5 2