Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T10:00:00+01:00
Y=5x-m+3
x=4 y=3
przekształcamy wzór
m=5x-y+3
podstawiamy
m=5*4-3+3
m=20
2009-11-18T10:03:04+01:00
Prosta o równaniu y=5x-m+3 przechodzi przez punkt A=(4,3). Ile wynosi m ?
3=5*4-m+3
m=20
2009-11-18T10:12:48+01:00
Y=5x-m+3 A=(4,3)
3=5*4-m+3
3=20-m+3
3=23-m
-m=3-23
-m=-20/-1
m=20
Ogólnie w zadaniu chodziło o to żeby podstawić współrzędne pkt.A
do prostej. pierwsza współrzędna to jest X zaś druga to Y. w każdym zadaniu jest tak samo, należy tylko o tym pamiętać