Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T10:26:02+01:00
W = F * s
F = m * g
wiec
W = m * g * s
m = W / g* s
m = 3960J / 10m/s2 *2,2 m = 180 kg
2 5 2
2009-11-18T11:46:16+01:00
H=2,2m
W=3960 J
g=10m/s²
m=?
W=Ep=mgh
m=W/gh
m=3960J/(10m/s² x 2,2m)
m=3960 J/ (22m²/s²)
m=180 kg
49 4 49
2009-11-18T13:18:43+01:00
H=2,2m
W=3960J
m=?

W=F*s
s=h
W=F*h
F=W/h
F=3960/2,2
F=1800N

F=m*a
a=g
F=m*g
g=10m/s^2
m=F/9
m=1800/10
m=180kg
4 5 4