Co to jest poczta elektroniczna ?

Jakie warunki musisz spełnić, by moc korzystać z poczty elektronicznej ?

Jaka jest potoczna nazwa symbolu a adresie poczty elektronicznej
oddzielającego identyfikator i nazwę serwera ?

Jaka jest właściwa nazwa tego symbolu ?

Jakie znasz adresy WWW serwerów, na których bezpłatnie można założyć konto poczty elektronicznej ?

Proszę o szybką odp. jestem teraz na informatyce

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T11:08:48+01:00
Poczta elektroniczna jest to skrzynka w której znajdują się elektroniczne listy

Aby korzystać z poczty elektronicznej musisz mieć założone konto

jest to znak @

Właściwa nazwa to MAŁpa
www.interia.pl
www onet.pl
www.wp.pl
13 3 13
2009-11-18T13:13:40+01:00
Nie ma żadnych warunków

@ - małpa
onet.pl
o2.pl
interia.pl
wp.pl
gmail.pl
9 2 9