Odpowiedzi

2009-11-18T11:18:55+01:00
Woda destylowana - otrzymana w procesie destylacji, jest pozbawiona wszystkich składników w niej rozpuszczonych. Nie przewodzi prądu elektrycznego.

woda mineralna - zawiera minerały, jony ( np. Ca+, Na+, Mg+), potrzebne organizmom żywym do życia.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • gumi
  • Początkujący
2009-11-18T11:48:32+01:00
Woda mineralna to woda i mikro- i makroelementami natomiast woda destylowana to sama woda bez żadnych dodatków, przefiltrowana.
1 5 1