Odpowiedzi

2009-11-18T11:41:41+01:00
A więc
nie wolno krzyczeć
trzeba tolerować zdanie innych
wysłuchać innych opinie na dany temat
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T11:42:00+01:00
1) Nie przerywanie sobie nawzajem
2) Słuchanie opinii innych uczestników
3) Szanowanie cudzego zdania
4) Kulturalne wypowiadanie się
5) Przemyślane odpowiedzi na dane zagadnienie
8 4 8
2009-11-18T11:44:34+01:00
1. Szanujemy godność każdego człowieka, nie atakujemy personalnie osób, ale dyskutujemy merytorycznie o ich działaniach, wypowiedziach itd.

2. Piszemy na temat (poruszony w artykule, wątku dyskusji) - nie odbiegamy od niego, a wymianę zdań na inne tematy można rozpocząć na Forum.

3. Piszemy w sposób rzeczowy, spójnie myślowo.

4. Dyskutujemy koncentrując się na meritum artykułu czy wypowiedzi, a nie na ośmieszaniu osoby, z którą dyskutuje, czy rozwijaniu wątków pobocznych.

5. Nie stosujemy bezpodstawnych uogólnień, nie podpartych faktami i argumentami.

6. Zachowujemy jasność wywodu.

7. Przestrzegamy kultury wypowiedzi, w tym zwłaszcza powstrzymywanie się od ataków "ad personam". Nie zachowujemy się wulgarnie.

8. Jeśli dyskutujący przedstawia zarzuty wobec jakiejś osoby, zobowiązany jest zrobić to w sposób rzetelny i kulturalny oraz podać wiarygodne źródła swoich informacji. Osoby specjalizujące się w szkalowaniu osób publicznych i członków społeczności naszej witryny będą z niej usuwane.

9. Nie jest dopuszczalne uprawianie propagandy partyjnej w dyskusjach na naszej witrynie. Traktujemy to jako rodzaj spamu politycznego. Osoby, których główną aktywnością jest krytykowanie ic "ulubionych" osób publicznych lub partii - będą wypraszane z forum.

10. Osoby "przywrócone" (po usunięciu za złamanie regulaminu) naszej społeczności
- występują pod imieniem i nazwiskiem i nie mogą zmieniać tych ustawień
- występują ze swoim zdjęciem
- po jednym ostrzeżeniu za złamanie regulaminu - przy następnym - rozstajemy się.

Owocnej dyskusji ;-)
2 5 2