Odpowiedzi

2009-11-18T11:53:39+01:00
Na scene można było wprowadzić 3 aktorów.
Fidiasz - grecki rzeźbiarz
Myron- rzeźbiarz grecki stylu surowego
Homer- grecki epik
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T12:41:52+01:00
Tespis- 1 aktor
Ajschylos- 2 aktorzy
Sofokles- 3 aktorzy
Fidiasz- rzeźbiarz, jego dzieła to "Atena partenos" i "Posąg Zeusa Olimpijskiego"
Myron- rzeźbiarz, "Dyskobol"

Najwybitniejsi dramatopisarze i tragedioopisarze:
Sofokles
Ajschylos
Eurypides
Homer-uważany za ojca poezji epickiej; "iliada";"Odyseja"

Najwybitniejsi komediopisarze:
Arystofanes

1 5 1
2009-11-18T13:19:50+01:00
Można było wprowadzić 5500 osób.
Fidjasz zbudował posąg bogini.
Myron był wielkim kólem.
Homer napisał "Iliade" i "Odyseję"


Na pewno Będzie dobrze.
Mam nadzieję.