Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T11:54:59+01:00
Jest 90 mniejszych od 50 jest 40

40/90×100%=400/9=44,(4)
20 2 20
2009-11-18T12:06:45+01:00
10 ...99 jest 90 liczb
10 ...49 jest 40 liczb
90 - 100%
40 - x
x=40 x 100% / 90 =44,(4)%
odp.Liczby ta stanowią 44,(4)% pozostałych dwucyfrowych liczb
5 3 5
2009-11-18T12:08:52+01:00
90 jest wszystkich liczb dwócyfrowych
40 jest mniejszych 0d 50
40*100:90=44,4%
1 5 1