Odpowiedzi

2009-11-18T12:00:41+01:00
F(-2)=2(-2-1)²-3=2*9-3=18-3=15
f(2)=2(2-1)²-3=2*1-3=-1
p=1
q=-3
min=-3
max=15
2009-11-18T12:00:53+01:00
Wyznacz najmniejszą i njwiekszą wartość funkcji f(x)=2(x=1)²-3 w przedziale <-2;2>
W=(-1,-3)
poniaważ parabola ma ramiona w górę to ma min w wierzchołku

f min(-1)=-3 zakładam, że = to + w twoim wzorze

fmax liczę
f(-2)=2(-1)²-3=-1
f(2)=2(3)²-3=18-3=15 największa wartość
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T12:07:41+01:00
F(x)=2(x-1)²-3
W(1,-3)
f(-2)=15
f(2)=-1
Fmin=-3
Fmax=15