Odpowiedzi

2009-11-18T12:40:42+01:00
A) 2cm * ½ = 1cm
b) 2cm * ¼ = 0,5cm
c) 2cm * 5 = 10cm
d) 2cm * 3 = 6cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T12:41:44+01:00
A) skala 1:2
2:2= 1
bok 1 cm

b) skala 1:4
2:4=0.5
bok 0.5 cm

c)skala 5:1
5*2=10
bok 10 cm

d) skala 3:1
3*2=6
bok 6cm
2 5 2
2009-11-18T12:43:21+01:00
A) 2*1/2=1cm czyli bok =1
b)2*1/4=0,5 cm
c)2*5=10cm bo kwadrat o boku 2cm jest 5 razy powiększony
d)3*2=6cm
1 5 1