Odpowiedzi

2009-11-18T12:45:11+01:00
Odp. D(2,-2)
-2=1/2*2 -3
-2=1-3
-2=-2
Za x podstawiasz 2 za y -2 i obliczasz
2009-11-18T12:50:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T12:59:27+01:00
F(x)= 1/2x -3
jesli punkt nalezy do wykresu, to spelnia jego rownanie

sprawdzam A.(-2,-5)
f(-2)=1/2 (-2)-3=-1-3=-4 a powinno byc -5, czyli nie nalezy

B.(4,1)
f(4)=1/2 (4)-3=-1 czyli tez nie nalezy

C.(-4,-2)
f(-4)=1/2 (-4)-3=-2-3=-5 czyli tez nie

D.(2,-2)
f(2)=1/2 (2)-3=1-3=-2 czyli ten punkt nalezy
4 5 4