Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T12:48:55+01:00
Nicienie glebowe utrzymują prawidłową budowę gleby. Przyczyniają się one do poprawy jej jakości.
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T12:50:13+01:00
Nicienie glebowe odgrywaja ważną rolę w przyrodzie są to, bioindykatory aktywnie uczestnicząc w procesach glebotwórczych badają zdrowotność gleby
1 5 1
2009-11-18T13:16:50+01:00
Prosze:

Nicienie glebowe odgrywaja ważną rolę w przyrodzie są to, bioindykatory aktywnie uczestnicząc w procesach glebotwórczych badają zdrowotność gleby. :)
1 5 1