Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T13:15:07+01:00
Zad1
mnożenie na krzyż



2-3x*2= -1*1-2x

4 -6x=-1+2x
-6x-2x=-1-4
-8x=-5/: -8
X=5/8



2.Rozwiąż układ równań
x+3y=5
2x-y=3 /*3



x+3y = 5
+
6x-3y= 9
PODKREŚL , A pod kreską
7x =14 / :7
X=2


2*2-y=3
-y= 3-4
Y=1
metoda przeciwnych współczynników
2009-11-18T14:45:48+01:00
(2-3x):1-2x=-½
2(2-3x)=-1(1-2x)
4-6x+1-2x=0
-6x-2x=-1-4
-8x=-5 /-8
x=⅝