Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T13:26:28+01:00
Na obrazie przedstawione jest 5 osób . Na pierwszym planie widnieje kobieta ubrana w czerwoną sukienkę .Obok niej znajduje się dziecko , wystrojone w bogate szaty . Kobieta , zapewne matka chłopca, uśmiecha się do niego . Na przeciwko niej siedzi dama , która karmi swoją córeczkę . W tle można jeszcze zobaczyć postać trzecioplanową , która napełnia filiżanki gorącym napojem . Osoby przedstawione na obrazie delektują się posiłkiem , być może jest to śniadanie . Patrząc na obraz można powiedzieć , że panuje w tym domu miła atmosfera , wszyscy się uśmiechają i szczęśliwi . W tle widnieją brązowe drzwi , i meble a po lewej stronie , jest okno , przez które wpadają złote promyki słońca oswietlajace całą scene . :) Mysle , ze cos z tego skorzystasz ;D Nawet jesli nie calosc to pare zdan ;)
Dopisz jeszcze autora i tytuł to bedzie dodatkowy plus , bo niestety ja nie znam :D
2009-11-18T13:35:56+01:00
Na pierwszym planie znajduje się pięć kobiet, które siedzą prawdopodobnie w salonie.
Kobiety są ubrane w eleganckie, długie sukienki i piją herbatę.
Na krześle siedzi kobieta trzymająca małą dziewczynkę na kolanach, być może jest to
Jej córka. Sala w której znajdują się ludzie jest bogato i ładnie wystrojona.
Na ścianie wisi zegar, a obok znajduje się duże lustro, w którego tafli odbijają się prawdopodobnie drzwi. Na obrazku panuje optymistyczna atmosfera, ponieważ z wyrazu twarzy kobiet
Można wywnioskować, iż znają się dobrze i rozmawiają o czymś ciekawym.
2009-11-18T17:05:22+01:00
Obrak pokazuje piękno dawnej rodziny. Na obrazie znajduje się 5 osób, w tym małe dziecko. Najprawdobodobniej jest to przy śniadaniu, gdy jeden z mężczyzn nalewa herbaty dla młodej damy,której jak widać pasuje jego nonszelancja i elegancja. Tuż za nimi znjaduje się ogromny obraz powieszony na ścianie. Pomieszczenie,w którym znajduje się rodzina jest nie wielkie,ale ładnie przystrojone i wykończone.
Reasumując obraz przedstawia rodzinę przy śniadaniu.

P.S - sorki,że tak krótko i na szybkiego,ale akurat trening miałem i nie zdązyłbym napisać czegoś więcej.Jak znajdę chwilę to wyśle bardzo dobrą pracę na e-maila. Pozdrawiam