1) Ile godzin i ile minut mija od godziny 6:45 do 16:18 następnego dnia?.

2) Jeśli 13 maja był piątek, to w jaki dzień tygodnia wypadnie 13 czerwca?.

3) Przyjmuje sie, że Sredniowiecze to okres od roku 476 ((upadek Cesarstwa Zachodnioszymskiego) do roku 1492 (odkrycie ameryki przez kolumba).Kture zdanie jest nieprwadziwe.
(A) sredniowiecze trfalo od 5 wiku so 15 wieku.
(B) Średniowiecze trwało ok. 10 wiekuów.
(C) od odkryscia ameryki przez kolumba mineło mniej niż 5 wiekuów.
(D) Sredniowiecze rozpoczeło się prawie 500 lat po narodzinach Chrystusa.

4 Jak daleko jest z Amkowa do Drabkowa przez Bumkowo I Ciachowo



ZaDaNiE nA jUtRo PrOsZe OsZyBkIe OdPoWiEdZi.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T13:22:26+01:00
1) Ile godzin i ile minut mija od godziny 6:45 do 16:18 następnego dnia?.
do 16.45 minełoby 24 godz, ale brakuje 27 minut, więc 23 h i 33min

2) Jeśli 13 maja był piątek, to w jaki dzień tygodnia wypadnie 13 czerwca?.
maj ma 31 dni
piątki po 13 maja to : 20 maja, 27 maja potem mamy 27-so,29-n,30-pn,31-wt,1 czerwca-śr
kolejne środy to : 8czerwca, , 9cz-czw, 10cz-pt,11cz-so,12cz-n,
13czerwca -poniedziałek

3) Przyjmuje sie, że Sredniowiecze to okres od roku 476 ((upadek Cesarstwa Zachodnioszymskiego) do roku 1492 (odkrycie ameryki przez kolumba).Kture zdanie jest nieprwadziwe.
(A) sredniowiecze trfalo od 5 wiku so 15 wieku.
(B) Średniowiecze trwało ok. 10 wiekuów.
(C) od odkryscia ameryki przez kolumba mineło mniej niż 5 wiekuów.
(D) Sredniowiecze rozpoczeło się prawie 500 lat po narodzinach Chrystusa.
odp.C)
4 Jak daleko jest z Amkowa do Drabkowa przez Bumkowo I Ciachowo tego nie wiem bo nie mam rys, mapy
26 1 26
2009-11-18T13:27:56+01:00
1.
33 h i 33min
2. poniedziałek
3.
c, poniewaz mineło więcej niż 5w
12 2 12
2009-11-18T13:38:11+01:00
A)Mija 9 godzin i 33 min.
b) Wtorek
c)Odpowiedz b
16 1 16