Potrzebne mi jest dokończyć historie (w punktach) o francuzach.. z książki : `Szatan z siódmej klasy` od momentu :
7.Przeniesienie łodego księdza na drzwiach do kościoła.
prosze o dobre odpowiedzi bo jest to mi bardzo potrzebne na jutro !!

z góry dzięki :)
dam naj . ;p
pzdr

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T13:32:19+01:00
1. Rozwiązanie tajemnicy prof. Gąsowskiego
2. Burski i jego drogocenne pióro
3. Pomoc w rozwiązaniu księgowych nieścisłości w szkolnej bibliotece
4. Propozycja wyjazdu wakacyjnego do Bejgoły
5. Pierwsze próby rozwiązania tajemnicy Bejgoły
6. Znalezienie pamiętnika księdza Koszyczka
7. Przybycie podejrzanego malarza
8. Wiadomości zawarte we "francuzkim liście"
9. Na tropie opryszków
10.Uwięzienie Adama
11.Szczęśliwy ratunek przez harcerzy przyjaciół
12.Przypadkowe odkrycie zagubionych drzwi
13.Podstęp Adasia i odnalezienie rzekomego skarbu
14.Rozszyfrowanie tajemniczego zapisu i odnalezienie skarbu
15."Fiołki są piękniejsze od wszystkich diamentów świata"- miłość Adasia do panny Wandy
2009-11-18T14:49:46+01:00
8. Rozwiązanie tajemnicy prof. Gąsowskiego.
9. Drogocenne pióro Burskiego.
10. Szkolna biblioteka.
11. Próba rozwiązania tajemnicy Bejgoły.
12. Pamiętnik księdza Koszyczka.
13. Nowe wiadomości.
14. Na tropie.
15.Uwięzienie Adama
16.Harcerski ratunek.
17.Zaginione drzwi.
18.Podstęp Adasia i odnalezienie rzekomego skarbu
19.Odnalezienie prawdziwego skarbu.
10.Miłość Adasia do panny Wandy.