Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T13:29:31+01:00
International Telecommunication Satellite consortium(INTELSAT) - Międzynarodowe Kosorcjum Satelitów Łącznościowych

Saturn Five (V) - pięc saturnów

Neil Alden Armstrong - astronauta amerykański, dowódca misji Apollo 11

MIR-świat lub pokój

ALPHA CENTAURI - trzecia co do jasności gwiazda na niebie

VENUS - Wenus
3 3 3
2009-11-18T14:57:32+01:00
INTELSAT
Saturn
Neil Armstrong
MIR
Alpha Centauri
Wenus


1 5 1