Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T13:30:51+01:00
Politelizm-wiara w wielu bogów
monoteizm-wiara w jednego boga
ROMANIZACJA-rozpowszechnianie kultury rzymskiej i języka łacińskiego
SYSTEM IRYGACYJNY W EGIPCIE-system który kontrolował wylewy NILU
osiągnięcia ludu mezopotami- pismo, kalendarz,tablice pierwiastków,zegar słoneczny,pług,brąz
1 1 1
2009-11-18T13:35:01+01:00
Politeizm- wiara w wielu bogów
monoteizm- wiara w jednego boga
romanizacja- rozpowszechnianie kultury rzymskiej i jezyka łacińskigo na podbitych terenach przez Rzymian