Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T13:42:08+01:00
Oznajmujący
l.poj. ------ l.mn
myśle ---- myślimy
myślisz ----- myślicie
myśli ----- myślą
rozkazujący
l.poj. ---- l.mn
nie ma ------ myślmy
myśl ------ myślcie
niech myśli ------ niech myślą
przypuszczający
l.poj ------- l.mn
myślałbym ------ myślelibyśmy
myślałbyś -------- myślelibyście
myślałby,myślałaby,myślałby -------- myśleliby, myślałyby
2009-11-18T13:43:01+01:00
Myślę
myślisz
myśli
myślimy
myślicie
myślą

  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T13:45:52+01:00
OZNAJMUJĄCY
1. myślę
2.myślisz
3.myślą
1.myślimy
2.myślicie
3.myślą

ROZKAZUJĄCY
1.----
2.myśl
3.niech myśli
1.myślmy
2.myślcie
3.niech myślą

PRZYPUSZCZAJĄCY
1. myślałabym
2.myślałbyś
3.myślałby
1.myślelibyśmy
2.myślelibyście
3.myśleliby