Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T13:54:43+01:00
Zawiadomienie!!!
W dniu 18.11.2009 przy ulicy Baczyńskiego doszło do awarii prądu.Z powodu prac naprawczych w dniu 18.11.2009 w godzinach od 12-16 dostawa prądu zostanie przerwana.Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Zarząd PGE Rzeszów
10 5 10
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T14:04:41+01:00
ZAWIADOMIENIE
ZAKŁAD ENERGETYKI W WROCŁAWIU ZAWIADAMIA MIESZKAŃCÓW, że
DNIA 18 listoipada w godzinach 12-00 do20-00, nastąpi przerwa w dostawie prądu. Przepraszamy za utrudnienia. Obiecujemy szybkie uporanie się z awarią.
ZAKŁAD ENERGETYKI
7 2 7