Odpowiedzi

2009-11-18T14:05:30+01:00
A)7x4/5=5,6
b)11x2/3=7 i 1/3
c)3/8x15=5,625
d)1/20x17=17/20
e)6x3 1/5=19,2
f)10x8 2/3=260/3=86 2/3
g) 5 3/7x4=21 5/7
h)2 5/12x2=4 5/6


a polskiego niestety ci nie zrobię
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:09:55+01:00
A)5 3/5
b)7 1/3
c)5 5/8
d)17/20
e)19 3/20
f)96 2/5
g)21 5/7
h)4 10/12
2009-11-18T14:13:46+01:00
A)7x4/5=5,6
b)11x2/3=7 i 1/3
c)3/8x15=5,625
d)1/20x17=17/20
e)6x3 1/5=19,2
f)10x8 2/3=260/3=86 2/3
g) 5 3/7x4=21 5/7
h)2 5/12x2=4 5/6