Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:05:27+01:00
Oblicz masę powiwtrza zawartego w balonie o objętości 0,2 m sześcienne. Gęstość powietrza wynosi 1,29 kg/m sześcienny.
d=1,29 kg/m ³
V=0,2 m³
m=?
d=m/V
m=d*V
m=1,29 kg/m ³*0,2 m³
m=0,256 kg
m=256g
2009-11-18T14:05:29+01:00
Ρ=m/V
m=ρ*V

ρ=1.29kg/m³
V=0.2m³

m=1.29kg/m³*0.2m³
m=0.258kg=258g

Odp. Powietrze w tym balonie ma masę 258g
2009-11-18T15:23:32+01:00
Dane:
v=0,2 m³
ρ=1,29 kg/m³

Szukane:
m=?

ρ=m/v
m=ρv
m=1,29 kg/m³ * 0,2 m³=0,258 kg = 258 g

Odp.: 258 g.