Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:08:11+01:00
Ludzie nie mogą się ze sobą porozumiec ponieważ każdy ma inne zdanie poglądy, gusty itd.Każdy uważa że jego zdanie jest najlepsze, najważniejsze i że to on ma zawsze racje chociaż prawda nie zawsze jest taka.
2009-11-18T14:27:58+01:00
Ludzie nie mogą się ze sobą porozumieć,gdyż panuje między nimi okropna rywalizacja. Ludzie są o siebie zazdrośni i uważają że nikomu nie może być lepiej niż mnie. A już napewno gdy jednemu się w życiu nie układa, to dlaczego drugiemu jest dobrze?Panuje okropna zawiść i zakłamanie i to jest powodem braku porozumienia międzyludzkiego.