Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:08:51+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T14:14:47+01:00
Pierwszy kapelusz jest czarnego koloru poniewaz gdyby 3 byl czarny to wiedzialby pozostaly 2 biale. 2 kapelusz tez musi byc bialy bo nie wie jakiego koloru jest kapelusz doooooobreee=]=]

2009-11-18T14:15:06+01:00
Trzeci na pytanie: "Czy wiesz jaki masz kapelusz?" odpowiada "Nie" Może mieć albo czarny, albo biały. Załóżmy, że ma biały, to jedne biały już jest "wykorzystany"

Drugi na to samo pytanie również odpowiada "Nie" i znów może mieć albo biały, albo czarny. Wychodząc z założenia, że i on ma biały kapelusz (w związku z powyższym oba białe kapelusze mają swoich właścicieli) Pierwszy musi mieć czarny kapelusz.