Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:10:42+01:00
Czasem błądzę jak każdy człowiek, lecz zawsze znajduję swoją drogę i idę przed siebie z podniesionym czołem - to ja:)
2009-11-18T14:14:55+01:00
Jula
Julka
Julcia
Jak wolisz. . ;]


Jestem zagubioną dziewczynką, która nocami szuka swojego misia. Nie nawidze jak ktoś mówi o mnie jako gówniarze bo to nie ładnie . !

Zagubiana i zrozumiana

Masz coś do mnie jeśli tak to dawaj . !