Odpowiedzi

2009-11-18T14:17:52+01:00
Wielkie nieba- zdziwienie
byc w siodmym niebie - byc bardzo szczsliwym
czuc sie jak w niebie - czuc sie b.dobrze w swoim np.towarzystie, domu
przychylić komuś nieba - pomoc komus
dary nieba -
spasc z nieba - tak samo jak urwac sie z choinki xD
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:40:33+01:00
1.Wielkie nieba-Coś bardzo zadziewającego
2.Być w siódmym niebie -być bardzo szczęśliwym, być z czegoś bardzo zadowolonym
3.Czuć się jak w niebie-Czuć się dobrze w otoczeniu,miejscu,ogółem dobrze się czuć :P
4.Przychylić komuś nieba -zrobić dla kogoś wszystko, dbać, by był szczęśliwy, by było mu jak najlepiej,opiekować się kimś ;))
5.Dary nieba-Coś cennego
6.Paść z nieba-Pojawić się niespodziewanie komuś będącemu w potrzebie,zjawić się w samą porę


Bardziej Rozbudowane :)
11 3 11