Odpowiedzi

2009-11-18T14:19:07+01:00
Bardzo chciałabym zostac nauczycielem w klasach 1-3szkoły podstawowej. Uwielbiam dzieci a w szczególności mozliwośc przebywania z nimi. A gdy dojdzie do tego, że moge przekazać im jakąś wiedze czuje, że dobrze robię. Chcę byc nauczycielem w powołania, nie ze wzgledu na pieniądze. Zreszta nie o pieniądze chodzi, bo przeciez nauczyciele nie zarabiaja kokosów
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-18T14:20:38+01:00
W przyszłości chce zostać kierowcą autobusu. Uważam, że to niedoceniany, ale bardzo ważny zawód. Planuję w przyszłości zdawać prawo jazdy. Mam nadzieję, że uda mi się to osiągnąć.
2009-11-18T14:21:01+01:00
Gdy dorosnę chciałbym zostań policjantem.Od dziecka podobała mi sie wykonywana przez nich praca.A poza tym jak mi kiedyś powiedziała moja babcia za mundurem panny sznurem.Wiem jak mówią o nich moi rówieśnicy, ale gdy sie ktoś naprawde w ten emocjonujący zawód wtajemniczy to z czystym sumieniem może stwierdzić że to naprawde dobra praca.
1 5 1