Odpowiedzi

2009-11-18T14:31:27+01:00
Jeremy Bentham

Nie z mądrości, lecz z błazeństwa naszych przodków winniśmy się uczyć.
Bertold Brecht

Źle jest mieszać ze sobą różne wina, ale stara mądrość miesza się doskonale z nową.
Thomas Carlyle

Nie wierzę w kolektywną mądrość, powstałą z ignorancji jednostek.
Aleksander Dumas, ojciec

Cała mądrość życia w tej jedynie mieści się prawdzie- czekać i mieć nadzieję.
Ralph Waldo Emerson

Mądrość jest zawsze święta... Świętość jest zawsze mądra...
Quintus Eniusz

Wiedza prawdziwa, mądrość, nikomu jeszcze nie objawiła się we śnie, zanim nie zaczął się jej uczyć.
Eurypides

Kogo Zeus chce zgubić, pozbawia go mądrości.
Maksym Gorki

Niektórzy ludzie posiadają mądrość, która nazywa się: wesołość.

Do wyboru do koloru;)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T16:15:00+01:00
Bogactwo może przyjść do ciebie, ale sam musisz iść ku mądrości.
Edward Young

Mądrość jest nieskończona; im bardziej się w nią zagłębiasz, tym bardziej jej potrzebujesz.
Lew Tołstoj

Mądrość: myśleć ze sceptycyzmem, działać z optymizmem.
Hermann Hesse
11 3 11