Odpowiedzi

2009-11-18T14:33:56+01:00
Nie wiem co to za program poprostu se napisalam ;ppp


aga ma same klopoty. nie dosc, ze ojciec juz zdecydowal, ze monika sie do nich wprowadzi, to szef nie jest zadowolony z jej stosunku do pracy i osiaganych efektow. jedynym czlowiekiem, na ktorego moze liczyc, jest igor. broni ja, robi wszystko, by nie stracila pracy. agnieszka postanawia wyprowadzic sie z domu. nigdy nie zamieszka z monika pod jednym dachem. ale gdzie sie podziac? na szczescie tomek zgadza sie przyjac ja do wynajmowanego mieszkania.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:35:36+01:00
Program BBC
Jest to interesujący program.Powstała w 1922 r. z inicjatywy grupy amatorów radia. Program ogłąda miliony ludzi. Jest on nakręcany za granicą ale i tak w Polsce ma dużą ogladalność. Trwa on zbyt krótko, ale bardzo często są powtarzane najważniejsze fragmenty. Korporacja utrzymuje się z produkcji własnych programów, abonamentu telewizyjnego (osiem kanałów telewizyjnych) i zysków należących do niej przedsiębiorstw.W Wielkiej Brytanii nie emituje reklam ani płatnych ogłoszeń firm czy instytucji. Jej część, BBC Worldwide, działa na zasadach komercyjnych. BBC posiada kilka stacji takich jak CBBC – Kanał młodzieżowy
BBC News – 24-godz. kanał informacyjny
BBC Parliament – Kanał parlamentarny
BBC HD – Kanał HD BBC