Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:31:38+01:00
Alfa-miara 1 kąta
2alfa-miara deugiegi kata

3alfa=180 stopni|:3
alfa=60
2alfa=2*60=120
miara pierwszego kata 60 stopni a drugiego 120. jak wiemy katy przy dolnej podstawie maja miary po 60 stopni a przy gornej po 120
2009-11-18T14:37:49+01:00

miara pierwszego kata 60 stopni a drugiego 120. jak wiemy katy przy dolnej podstawie maja miary po 60 stopni a przy gornej po 120