Odpowiedzi

2009-11-18T14:35:47+01:00
1. Oddanie Turkom województw podolskiego i bracławskiego oraz południowej części Kijowszczyzny.
2. Płacenie Turkom haraczu w wysokości 22 000 talarów rocznie w zamian za pokój.
46 1 46
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:35:35+01:00
Na mocy traktatu zawartego w Buczaczu w 1672 roku Polska oddała Turcji województwa:
- podolskie,
- bracławskie
a także południową część Kijowszczyzny.
Ponadto zapłaciła 22 tysiące czerwonych złotych rocznego haraczu w zamian za pokój pomiędzy państwami.
47 3 47