Odpowiedzi

2009-11-18T14:34:33+01:00
Gdzie sie znajduje i dobre zdjecie ; ]
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:36:14+01:00
Opis krajobrazu zawiera w sobie element poetyckości. Opisujemy w nim jakaś okolice, odtwarzamy pejzaż zwracamy uwagę na nastrój panujący w opisywanym miejscu, urok. Gdy chcemy opisać krajobraz, najlepiej wyobrazić sobie, że stoimy przed jakimś pięknie namalowanym pejzażem i zastanawiamy się nad jego kolorami, jaka pora roku i dnia jest na nim. Czy na obrazie są góry, morze czy jezioro, jakie barwy ma niebo.
13 4 13