Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:37:37+01:00
Osłabienie ruchu robotniczego (konflikt między rewolucjonistami a reformistami),
skłonności autokratyczne warstw rządzących i klas uprzywilejowanych,
dezorientacja bezrobotnych i ich podatność na propagandę faszystowską,
wycofanie się drobnomieszczaństwa z ruchu robotniczego i socjalistycznego,
krytyczna sytuacja gospodarcza kraju, tęsknota za personalizacją władzy i kryzys państwa liberalnego,
trudności byłych żołnierzy w przystosowaniu się do życia powojennego
2 5 2
2009-11-18T14:38:42+01:00
Przyczyny faszyzmy:
-ludzie go poperający byli przeciwko demokracji
-ludzie wiedli spokojne życie i oni je odwrocili do góry nogami
- faszysci pragneli by wladza spoczywala w rekach duce i partii faszystkoskiej
- chcieli byc popierani przez lud


Poizdrawiam