Plis pomóżcie w chemii...
to jest chemia do 1 klasy gimnazjum "Chemia Nowej Ery"...
nowe wydania <kto ma niech pomoże>...
P.str.51.zad.3.

i jeszcze czy to zdanie to prawda czy fałsz...
Azot jest używany do produkcji siarkowodoru.

nagradzam najlepszą odpowiedź...

2

Odpowiedzi

2009-11-18T14:42:58+01:00
158m3 - 100%
x - 78%

x- 1,5dm3 * 78% 117
---------------- = ---- = 1,17
100% 100
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:01:33+01:00
3/51
78% z 1,5 dm³
79 * 0,015 dm³ = 1,17dm³

a to 2 zadanie to nie wiem o jakie ci chodzi .
4 1 4