Odpowiedzi

2009-11-18T14:42:24+01:00
Oblicz Jaki Promien Ma Kolo O Polu:
a)16∏cm²
πr²=16π
r²=16
r=4
b)10cm²
πr²=10
r²=10/π
r=√(10/π)

c)400m²
πr²=400
r²=400/π
r=√(400/π)=20/√π
2009-11-18T14:43:31+01:00
A)√16=4
b)√10=3,1622776601684
c)√400=20

Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:45:15+01:00
A)
πr² = 16∏cm²
r² = 16cm²
r = 4cm

b)
πr² = 10cm²
r² = 10cm²/π
r = [ √10 / √π ] cm
r = (√10π) / π cm

c)
πr² = 400m²
r = [ 20 / √π ] m
r = (20√π / π) m