Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:43:04+01:00
Wszystkich ćwiczących obowiązuje strój gimnastyczny: obuwie gimnastyczne (halówki, trampki itp.), spodenki, koszulka.
Nauczyciele, sędziowie i personel techniczny zawodów wchodzą na salę w obuwiu gimnastycznym.
Należy dbać o to, aby strój gimnastyczny był czysty.
Ze względów higienicznych niewskazane jest pożyczanie stroju gimnastycznego.
Każda klasa czy zespół korzystający z sali jest odpowiedzialny za ład i porządek
Sprzęt do ćwiczeń należy rozstawiać tylko w obecności nauczyciela. Wszelkie uszkodzenia sprzętu należy natychmiast zgłosić prowadzącemu zajęcia.
Grupy ćwiczebne mogą przebywać na sali gimnastycznej tylko w obecności nauczyciela.
Każdy wypadek uczniowie zgłaszają nauczycielowi.
Zrzeszenia i organizacje pozaszkolne mogą korzystać z sali po uprzednim zawarciu umowy pisemnej.
Zrzeszenia i organizacje wymienione w pkt. 9 nie przestrzegające niniejszego regulaminu tracą prawo do korzystania z sali gimnastycznej.
Czynności
Zabrania się:
Wchodzenia na salę w butach.
Uprawiania ćwiczeń w stroju niegimnastycznym.
Wchodzenia na salę w czasie przerw oraz poza obowiązującymi godzinami WF.
Brutalnego zachowywania się, krzyków, popychania się.
Wspinania się po drabinkach, linach, kopania piłki w sposób niezorganizowany ze względu na niebezpieczeństwo.
Przesuwania sprzętu po parkiecie - sprzęt należy przenosić.
10 4 10
2009-11-18T14:53:37+01:00
Regulamin korzystania z sali gimnastycznej.
1.osoba która korzysta z sali gimn. powinna miec strój dresowy na sobie ubrany lub spodenki i biala koszulka (kosz. cos w tym stylu).
2.Można wprowadzać wszystkie sprzęty sportowe..
3.każda osoba która korzysta powinna szanować to co jest w tej sali zamieszczone i nią.
4.bez zgody nauczyciela, wychowawcy, trenera, kogos doroslego nie wolno wchodzic do niej.
5.wymysl sie
19 4 19