Odpowiedzi

2009-11-18T14:57:56+01:00
Mary była brzydkim dzieckiem,była chuda z żółtą cerą , ciągle skwaszoną miną i rzadkimi włosamio.Ogólnie twierdzono że jest to najniesympatyczniejsze dziecko, jakie kidykolwiek widziano.Ale dziewczynka była inteligentna, a samotność wyostrzyła u niej zmysł obserwacji.Była obserwatorką oraz pilną uczennicą Dicka i Bena,szybko nauczyła sie opiekować roślinami i uprawiać ogród.
17 2 17
Komentarz został usunięty
Komentarz został usunięty
źle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie!! masz źle!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:00:14+01:00
Mary Lennox jest główną postacią książki "Tajemniczy Ogród" autorstwa Frances Burnett. W tej książce główna bohaterka na początku historii jest niegrzeczną, niemiłą, samolubną, egoistyczną dziewczynką, którą nikt nie kochał . Jej rodzice nigdy nie chcieli mieć dzieci, więc gdy Mary tylko się urodziła została natychmiast oddana indyjskiej służbie. Dziewczynka była zaniedbywana, chuda i bardzo chorowita. Gdy rodzice dziewczynki zginęli podczas epidemii cholery, miała już 9 lat . Dziewczynka zostaje wzięta pod opiekę wuja Archibalda Cravena. Mary zamieszkała w Missethwaite Manor w Yorkshire w Anglii. W nowym miejscu dziewczynka zaczyna się powoli zmieniać, poznaje tu wielu ciekawych ludzi m.in. Dicka Sowerby'ego, Colina Cravena, ogrodnika Bena, oraz Martę - młodą służącą. Mary musi sama sobie radzić z codziennymi obowiązkami takimi jak sprzątanie, ubieranie się i wiele innych, wcześniej gdy była jeszcze w Indiach wszyscy ją wyręczali nawet z najdrobniejszych zajęć. Mary wiele podróżuje po wielkim ogrodzie wuja, jej twarz zmieniła się, terasz jest miłą, grzeczną i kochaną dziewczynką, ma wielu przyjaciół.
26 4 26