Odpowiedzi

2009-11-18T14:59:55+01:00
11 listopada-odzyskanie niepodległości'
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:32:07+01:00
Jedne z najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia to :
- Ogłoszenie epidemii grypy / spór o szczepionkę (A/H1N1)
- Święto odzyskania niepodległości przez Polskę
- Pierwszy w Polsce przeszczep całej ręki (Transplantologia)
- Spór o Czumę, sejmowi śledczy nie pracują (polityka)
- Wypadek paralotniarza k/ Radomia
- Polscy siatkarze w swoim pierwszym meczu Pucharu Wielkich Mistrzów przegrali niespodziewanie z ekipą gospodarzy, Japonią 2:3 (sport)
- Smuda trenerem reprezentacji polski w piłce nożnej
2009-11-18T15:48:18+01:00
-Święto odzyskania niepodległości przez Polskę
-Przeszczep całej ręki - transplantologia
-20. rocznica upadku muru berlińskiego
- Joanna Senyszyn nie chce krzyży w szkołach
- Ocena rządów PO - nadal oparcie dla PO
-307 przypadków AH1N1 , zamykanie szkół
- posiedzenie komisji ds. nacisków - decyzja Czumy (szefa komisji) o zakończeniu posiedzenia