1. Napisz opowiadanie rozdziału ,, Sąd '', lub ,, Spal ten list '' . z lektury Ten Obcy.

2. Religia- Napisz pytania do wyrazów:

Goliat -
Kościół -
anioł -
Latorośl -
Eucharystia -
Maryja -
Religia -
Święty -
Poganie -
Komunia -
Nadzieja -
apostoł -

2

Odpowiedzi

2009-11-18T14:52:18+01:00
2.
kościół- Tam gdzie odbywa sie msza chrześcijan
anioł- powiedział maryji że będzie miała syna o imieniu jezus ......... gabriel
Maryja- matka Jezusa
Święty- naprzykład ............ Paweł z Tarsu
Poganie- traktują HALLOWEEN jako święto
Komunia- W wieku 8 lat idziesz tam by być bliżej boga i być wtedy świadomy
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:55:07+01:00
Goliat - zginął z rąk Dawida
kościół- budynek przeznaczony dla celów sakralnych
anioł- byt duchowy który służy bogu
latorośl- gatunek rośliny z rodziny winoroślowatych
eucharystia- sakrament (Komunia)
maryja- matka pana jezusa
religia-system wierzeń i praktyk
świety-określenie człowieka w sposób wybitny realizującego określone specyficzne dla nich wartości
poganie-określenie zazwyczaj używane przez wyznawców religii monoteistycznych: chrześcijaństwa, judaizmu i islamu w stosunku do wyznawców innych religii, głównie politeistycznych i animalistycznych
komunia- świętych obcowanie, społeczność świętych
nadzieja- jedna z trzech cnót teologicznych
apostoł- nazwa używana w Nowym Testamencie najczęściej na określenie najbliższych uczniów Jezusa Chrystusa powołanych przez niego osobiście i "wysłanych" do głoszenia jego nauk.
1 1 1