Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:52:48+01:00
A)|2-x|<1
2-x<1 i 2-x>-2
-x<-2+1 i –x>-2-2
-x<-1 i –x>-4
x>1 i x<4
czyli przedział (1,4)

b)|x+1|>-2
x+1>-2 lub x+1<2
x>-2-1 lub x<2-1
x>-3 lub x<1
przedział (-3,1)

c)√36+12x+x²≤6
|6+x|≤6
6+x≤6 i 6+x≥-6
x≤0 i x≥-12
przedział <-12,0>


2009-11-18T15:00:15+01:00
A)
2-x<1 i 2-x>-2
-x<-2+1 i –x>-2-2
-x<-1 i –x>-4
x>1 i x<4

x należy (1,4)

b)
x+1>-2 lub x+1<2
x>-2-1 lub x<2-1
x>-3 lub x<1

x należy (-3,1)

c)
|6+x|≤6
6+x≤6 i 6+x≥-6
x≤0 i x≥-12

x należy <-12,0>