Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T14:54:04+01:00
I RÓŻA – miłość, piękno bezużyteczne, delikatność, kapryśność
II WĄŻ, ŻMIJA – śmierć, sprawy ostateczne, tajemnica bytu, mroczna wiedza o losie, moce tajemne
III LIS – przebiegła mądrość, trudna do oswojenia nieufność
IV STUDNIA – woda życia, strzeżona przez pustynię; cel
V PUSTYNIA – strażnik wody, baśniowa funkcja smoka
VI BAOBABY – rozrastające się zlo

jak mozesz to daj naj ;p
12 5 12
2009-11-18T15:11:38+01:00
RÓŻA – miłość,
WĄŻ, – śmierć,
LIS – przebiegła mądrość,
STUDNIA – cel do którego zmierzamy
PUSTYNIA – strażnik wody,
BAOBABY – rozrastające się zło.
7 4 7