Zadanie 6 STRONA 19 Ćwiczenia z Biologi Puls Życia
6.Zaznacz punkt zawierający nazwy grup organizmów rozmnażających się wyłącznie płciowo, u których występuje rozwój prosty.
a) Ssaki , owady , grzyby,
b)Ptaki, pajęczaki, bakterie,
c)Gady, ptaki, ssaki,
d)Płazy, ssaki, gąbki

3

Odpowiedzi

2009-11-18T15:07:48+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:09:28+01:00
A) Ssaki , owady , grzyby,
b)Ptaki, pajęczaki, bakterie,
c)Gady, ptaki, ssaki,
d)Płazy, ssaki, gąbki

odpowiedz c
2009-11-18T15:27:47+01:00