Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:16:45+01:00
Zbyszko z Bogdańca zasłużył na miano rycerza, gdyż był odważny i miał na swoim koncie kilka czynów, których zwykły człowiek nie odważyłby się dokonać. Dowiódł tego, gdy wyszedł samemu zapolować na niedźwiedzia, lecz wtedy to Jagienka musiała go ratować.
Niestety był zbyt porywczy, co dało się zauważyć, gdy zaatakował Lichtensteina(sprawdź pisownię, gdyż nie pamiętam jak się to pisało).
Według mnie, zasługuje na ten tytuł, ale mógłby popracować nad swoim charakterem.

Mam nadzieję, że pomogłem ;)
  • nita
  • Rozwiązujący
2009-11-18T16:16:14+01:00
Czy zbyczko zasluzył na miano rycerza i czym???
Jeżali mogłabyś to jaśniej napisz . To wtedy pomoże ci więcej osób . :)