Odpowiedzi

2009-11-18T15:06:06+01:00
Rolnictwo w Indiach jest lepsze niż w naszym kraju. Znajdują się tam lepsze warunki.lepsze ziemie oraz lepszy sprzęt. Sadzi się tam dużo roślin,które są łatwe w uprawie a nie nadają się do sadzenia w naszym klimacie. Ogólnie rolnicy są bardziej bogatsi z większymi dochodami oraz lepszymi maszynami.
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:07:08+01:00
Indie uważa się za kraj rolniczy.
Rolnictwo Indii charakteryzuje się ekstensywnym sposobem gospodarowania i dużym rozdrobnieniem gospodarstw rolnych. Podstawą jest produkcja roślinna, głównie roślin żywieniowych (80%): ryżu, pszenicy, prosa, roślin strączkowych, orzeszków ziemnych. Z przemysłowych: bawełna, juta, tytoń, rośliny oleiste, a także używki: kawa, herbata, przyprawy.
11 3 11
2009-11-18T15:28:35+01:00
Hinduskie rolnictwo ma charakter ekstensywny, tzn że rolnicy bazują na tym aby wyprodukować uprawy bez nawozów i jakich kolwiek pomocnych przyrządów typu ciągniki. Du uprawianych roślin żywieniowych zalicza się :ryżu, pszenicy, prosa, roślin strączkowych, orzeszków ziemnych,a do przemysłowych: bawełna, juta, tytoń, rośliny oleiste, a także używki: kawa, herbata, przyprawy. Indie eksportują abrdzo duże ilości ryżu, herbaty i przypraw. Ogólnie można powiedzieć, że rolnictwo nie jest na wysokim poziomie, jak w Europie, ale wydaje duże plony, a ciekawostką jets to, iż się rozwija w szybkim tempie.
7 2 7