Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:09:09+01:00
Chodzi o to, że na początku ludzie nie zastanawiali się nad tym co robią i jakie będą z tego skutki. Pierw robili coś a dopiero potem obserwowali co się dzieje.
Faust cały czas udowadniał i pokazywał problemy człowieka mądrego, który musi męczyc się z głupotą i ignorancją innych.
2 3 2
2009-11-18T15:12:13+01:00
Te słowa oznaczaja ze najierw człowiek czyni póżniej dopiero mysli. oznaczaja one dla bohaterki żeby wiedziała co czyni iżeby nie czynila przed mysleniem ;p