Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:11:29+01:00
-pestka była ufna o czy świadczy to że pożyczyła julkowi swój zegarek
-była,przebojowa i przyjacielska i troche roztrzepana miała ok.13 lat i była normalną wchodzącą w okres kdjrzewania dziewczyną
-była optymistką dlatego że do końca wierzyła że to ją wybierze zenek a nie ulę
13 4 13
2009-11-18T15:25:31+01:00
Pestka Ubysz
odważna - dla Zenka, ponieważ gdy on poszedł ukraść jabłka ona
od razu też to zrobiła

pewna siebie - wierzyła w swoje umiejętności i chciała zyskać przewagę nad Ulą, była pewna, że to ją Zenek wybierze

niecierpliwa - nie umiała w spokoju wysiedzieć w deszcz czekając kiedy by wreszcie wyjść na dwór, w przeciwieństwie do swojej przyjaciółki Uli, która w spokoju potrafiłaby długo czekać i spokojnie rozmawiać.

18 3 18