Zadanie 6 STRONA 19 Ćwiczenia z Biologi Puls Życia
6.Zaznacz punkt zawierający nazwy grup organizmów rozmnażających się wyłącznie płciowo, u których występuje rozwój prosty.
a) Ssaki , owady , grzyby,
b)Ptaki, pajęczaki, bakterie,
c)Gady, ptaki, ssaki,
d)Płazy, ssaki, gąbki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T15:12:58+01:00
Str 19 zad 5
mitochondria otaczają dwie błony. wewnętrzna jest silnie pofałdowana. dzięki temu zwiększa się powierzchnia na której zachodzi proces uwalniania energii niezbędnej do życia komórki.
str 19 zad 6
1 fotosynteza
2 tlen
3 chloroplast
4 mitochondrium
5 dwutlenek
6 energia
7 światło
8 woda
9 oddychanie
10 więcej
11 glukoza
hasło: fermentacja to oddychanie beztlenowe
zad 6 raczej c
2009-11-18T15:13:30+01:00
2009-11-18T15:19:56+01:00